Snart är det tyvärr högsäsong för bluffakturor igen. Som säljare vill jag bara tipsa om att förbereda semesterpersonalen på att det kan komma krav från alla möjliga skumma företag. Detta med bluffakturor är egentligen inte så svårt att ha att göra med, är det uppenbart att det är bluff är det bara att slänga fakturan/erbjudandet, är det tveksamt och mer genomarbetat är det bättre att snabbt bestrida fakturan och sedan låta företaget få tillbaka bollen. I värsta fall bör ni söka rådgivning hos en advokat. Här är några riktigt bra tips från Zeijersborger på hur ni bör göra om ni fått en bluffaktura.
Välkommen
Hallå där. Jag heter Daniel, men kallas DF av mina nära och kära. Jag är utbildad säljare och har jobbat med det i många år. Det här är min blogg Imagine DF. Mina tankar, mina åsikter och mina värderingar. Det ligger redan ute lite säljtips som jag hoppas ni kan ha nytta av, både i er verksamhet och privatliv.